neděle 31. srpna 2014

Cut it short !

Jsem prostě absolutně neschopná čehokoliv pravidelného. Blog jest toho důkazem, a tak po téměř třech měsících s krátkými vlasy jsou tu s nimi první fotky. A je pravda , že někdy příště se podíváme ještě zpátky do minulosti, kdy mi ještě vlály vlasy anebo taky zavzpomínám na nejlepší měsíc v USA, který si jen dokážete představit.
A přesto, že jsem ještě někdy v druháku na střední byla zapálená stát se novinářkou, delší články mi ke mně moc nesedí. Miluji módu ve všech jejich podobách a občas mám potřebu se nechat zvěčnit, toť vše, proč tahle stránka existuje a občas sem i něco přihodím. A proč máte blog vy ?

PS: V krátkých vlasech se konečně cítím jako doma a za to děkuji Katce Muratové, která měla odvahu mě ostříhat skoro na kluka.







H&M Trend dress, Topshop vest, Mohito holographic bag, Topshop holographic sandals

9 komentářů:

  1. Týjo, vážně ti to hrozně sluší! A tleskám za odvahu, já bych to nedala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, já zase nemám odvahu na jiné věci, třeba odjet na Bali ! :)

      Vymazat
  2. Ty krátké vlasy jsou super! Já bych se k takové výrazné změně vzhledu neodvážila, protože mám celý život vlasy pod zadek a miluji je. Miluji je tak, že vím, jak bych byla nešťastná, že rostou tak pomalu, protože bych je chtěla po čase zase zpět.
    Jinak já si založila blog, protože jsem kdysi s přestávkami blogovala asi 10 let a bavilo mě to. Momentálně píši o kosmetice vhodné pro alergiky, o jídle, o cestování a tlachám o životě, který žiji. Vlastně nic výrazně originálního... Ale odpočinu si u toho a to je hlavní. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ja uz strasne dlho chcem kratke vlasy ,ale bojim sa.. tebe to fest ide:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju... však už jsem se toho nápadu skoro vzdala kvůli odstátým uším, ale jedna z nejlepších ve svém oboru to vymyslela za mě :) Tobě zase sluší všechny ty barvičky ve vlasech !

      Vymazat