pondělí 9. června 2014

New Jersey

Tyhle fotky vzniky v New Jersey, konkrétně v městečku Parsippany, kam nás vzala naše skvělá kamarádka Jill na convention Chiller Theatre Expo. Akce to byla super a příští post bude věnován jenom jí. V USA jsme s Bárou strávily měsíc a byly to ty nejlepší prázdniny ! Skvělá místa, nejlepší spolubydlící, nové zážitky, dobré jídlo, zábavné nákupy, večery v kuchyňce, kosa jak z nosa a nezapomenutelný Brooklyn, ve kterém jsme strávily skoro tři týdny a já už teď vím, že jsem tam nebyla naposled a s první nabídkou super letenek se tam podívám zase. V tomhle článku asi jen superlativy, v některém dalším možná pár cestovních tipů, co a jak nejlíp a nejlevněji :)
Mimochodem se nám podařilo navštívit koncert London Grammar v menším klubu Irving Plaza v New Yorku. Nádherná podívaná z třetí řady a neuvěšitelný hudební zážitek umocněný setkáním s kapelou před klubem. Prohození pár slov, nádherná Hannah mi pochválila bílé linky a Dot zase balil Báru, která si s ním dokonce vyfotila selfie. Na ten večer nikdy nezapomenu, byla to jedna velká dávka štěstí !
Ani se mi nechce věřit, jak skvěle jsme se měly, docela dobře se snesly a že i mojí angličtině někdo rozumněl :D. Pochytala jsem pár nových frází a slovíček a vstřebala velké množství pozitivní energie, která tam sálala z lidí i míst. Jen pozorování lidí v metru mě činilo šťastnou. Nikdo na mě nekoukal divně, ať už jsem měla rty nebo oči namalované třeba na bílo. Pohostinnost, ochota pomáhat, otevřenost a vřelost jsou jen jedny z mála rysů místních i přistěhovalců. Co se týče lidí, měly jsme snad jen dobré zkušenosti, trošku jiný případ je Amerika jako země konzumu, plýtvání, nekonečných reklam a hloupých pořadů. Každá země i město má prostě své pro a proti. Nějak moc jsme se rozepsala, další poznatky zase příště !

PS: Bára mi nejspíš vynadá za fotky, tak si ji užijte, než ty s ní budu nucena smazat :D











Bára: Calzedonia leggins, Forever 21 shoes and hat, second hand shirt and coat
Eva: H&M tights and skirt, second hand blouse and coat, Forever 21 shoes and necklace

17 komentářů:

  1. Náhodou jí to tam sekne, nic nemaž! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujiiii , dokonce nic neříkala, takže tady zůstanou :)

      Vymazat
  2. Dokonalý fotky ! :)
    A zamilovala jsem se do té rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem, rtěnka je z černé řady od Burjois a je vážně super !

      Vymazat
  3. ako, fakt nádherné fotky! nič nemaž, obom vám to nesmierne pristane! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem, to vždycky potěší, já taky myslím, že to Báře moc sluší !

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji moc, ulovený v Textile House sekáči asi za dvě stovky :)

      Vymazat
  5. Tyjo super! Fotky, outfit a ty boty aach!<3

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný kabát a náhrdelník. :)

    OdpovědětVymazat