pátek 31. ledna 2014

Girls talk! part 2

Tak tady je ta další várka. Vím, některé jsou mázlé, ale mi se líbí, protože jsme na nich spolu. Takže omluvte kvalitku protentokráte a slibuju, že se příště polepšíme a nafotíme něco i za světla :) 








Maya : Zara skirt and top, Olsen collection coat  (second hand), C&A scarf, Casio watch, Topshop shoes
Peťa: H&M handband, red scarf and shoes, Reserved black scarf and jacket, Forever 21 skirt, vintage bag

9 komentářů:

  1. To je u Národního divadla? :)
    PS: Nejvíc se mi líbí na outfitech šály, jsou fakt super. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano u Národního :) Mi se taky líbí nejvíc a hlavně jsou nejvíc univerzální, ve vlaku se vždycky hodí jako deka :D

      Vymazat
  2. ty světla na zemi vypadají skvěle!
    zvu tě ke mně na oasap giveaway o oblečení dle tvého výběru! čím více lidí se přihlásí, tím hodnotnější cena! ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Ta tvoje rtěnka! :) A supr místo, mám to tam ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní fotka! A ta tmavá rtěnka, mmm!

    OdpovědětVymazat